Torsdag 5 januari 2012 - Förkyld

Usch och fy och BLÄÄÄ !! HAr börjat bli riktigt förkyld ! Började med att jag nös en så där 20 ggr i rad i stallet och sen dess har det bara gått utför. Känner bli helt seg i kroppen och näsan börjar bli snorig :/ Bläääää !

Igår reds Cleo och Aniston på banan. Bägge var fortfarande pigga men skötte sig bra. Cleo var super spänd i 5 minuter och sen bblev hon SUPER fin. Hade jag fått gissa hade jag trot att någon har smygridit henne? ;) Aniston skötte sig också bra. Lite "dragig" i munnen men förhoppningsbara pågrund av lite överskottsenergi :)

Efter det skulle jag occh Meloo ha simmat men hoppade det pågrud av den påbörjade förkyldningen. Iställe kom Tilda hem till mig och vi lagade lite mat. Ädelostsås med skinka, bacon och broccoli. Till åt vi mathavre. Något ni MÅSTE prova. Tilda är ganska kräsen och hon åt det !

Försov mig imorse ! Hatar det ! Förstör hela dagen :/ Idag ska jag i alla fall ut till stallet tillsammans med Jessica. Hon ska rida Ella och jag Cleo och Aniston. Skulle vilja komma ut en runda i skogen men det beror på hur vädret är och om vi hinner ut innan det blir mörkt. Tror att det blr ANiston som får gå  rundan i skogen i sådanafall. Ska köra lite småhinder med Cleo på banan sen.

Men imorgon är man ledig ! Underbart ! Jag ska upp tidigt och rida och efter det ska jag och Tilda åka till Ikea. Ska bli jätte mysigt ! :)

Ha en fin dag !

KramKram // Emma

Håll tummarna att jag är frisk nog att rida och åka till Ikea imorgon !!!



Kommentarer
Postat av: Men lilla gumman är du förkyld!! Drick varmt och vila!!!! men det vet du väl inte vad det är men du kan väl försöka i alla fall!!!

2012-01-05 @ 11:00:05
Postat av: Anna

Så fint här har blivit! Följer du med och lämnar pojkarna nästa lördag? kramis

2012-01-05 @ 13:49:52
URL: http://annaaalarsson.blogg.se/
Postat av: Andrea

sv: åh tack så mycket :D och krya på dig!

2012-01-05 @ 15:32:07
URL: http://andreahansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0