Våffelkväll

Igår var jag hemma hos Tilda och träffade henne och Jenny. Blev en våffelkväll :) Våffler är inte fel ! Kanske inte det bästa man kan äta med ack så bra för själen ;) Alltid lika roligt att träffa Jenny, som snart lämnar mig för att resa 2,5 månad i Asien. Haha.. Vi pratade igår om allt som kan hända henne och efter det hade inte jag vågat åka. Var allt ifrån att hamna i Thailändskt fängelse och bli halshuggen i Veitnamn för att ha blivit påkommen men droger. Även möjligheten att bli tagen och hamna i människohandel. Brrrr... Jag menar händer inget detta Jenny så ska hon vara nöjd med sin resa ;) HAHA.. Allt kommer går super tror jag :)

Tack för igår och Krya på dig Tildnis !

KramKram // Emma

Jag och Jennypennylain :)

Kommentarer
Postat av: Mosthotgossip

Om du vill bli dagens blogg så lämna en kommentar.



En ny skvaller sida om allt spännande som händer i vår kändis värld!

2012-01-19 @ 10:25:45
URL: http://mosthotgossip.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0