Veckans planering...

Denna veckas planering kommer ser ut såhär:

Måndag: Aniston vila Cleo skogen
              45 min simning

Tisdag: Aniston Hoppträning Cleo markarbete


Onsdag: Aniston Jogg Cleo markarbete
             Gym 1h mage/balans + 25 min kondition

Tordag: Aniston (Line) Cleo skogen
             Gym 1h Ben + 25 min kondition

Fredag: Aniston Skogen Cleo vila
            Gym 1h Arm/axel/rygg + 25 min kondition

Lördag och Söndag är ännu oplanerade. Kommer ev bli möte med Renée, ridhus och ev. lite träning för egen del;)        

Ha en fin eftermiddag !

KramKram // Emma


Kommentarer
Postat av: Moa wellbrant

Hello there, Fin blogg!

Jag under ifall du har bloglovin?

Isåfall, skulle du kunna tänka dig att följbyta?

Alltså, jag följer dig, du följer mig.

Hör gärna av dig om du är intresserad!

Massor med kramar! :)

2012-01-31 @ 19:16:43
URL: http://moawellbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0