Fredag 13 juli 2012 - Dagen D

Idag är det dagen av alla dagar som jag har väntat på, SISTA dagen på jobbet innan semestern ! Ska bli helt underbart att gå på lite ledighet nu :)
 
Men har som sagt en dag kvar. Ska jobba till kl 15.00 och sedan åka hem till Torup. Där ska jag rida Cleo en konditionsrunda i skogen och min syster ska rida Aniston. När jag är klar hemma lastar jag in min lillebror i bilen och åker tillbaka till stan för att gymma. Blir som vanligt på Fredagar lite överkropps träning. När jag är tränad och färdig ska jag möta upp Tilda och ... Hmm ännu ganska oskrivet vilka som kommer med men vi ska iallafall käka på Bull´s. Sen spenderas förmodligen kvällen där och sen ska jag se till att min Lillebror hamnar i tryckt förvar i min lägenhet;)
 
Igår var jag och Tilda hos Packi och hälsade på. Vi var hemma hos hans oerhört trevliga Mamma och hälsade på hennes hund Abbe. Världens gulligaste hund, om man inte räknar min egen Trekki dåXD Mycket trevligt hade vi :)
Kul när hans Mamma kallar mig för "Ta dig i kragen, res dig upp för helvete - Emma!" Kunde ju inte sagt det bättre själv ;)
 
KramKram // Emma
 
Abbe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0