Fredag 6 juli 2012 - Förkyld ?

Nu vet jag inte riktigt om det är pollen eller förkyldning som spökar. Tror att jag bestämmer mig för att det är pollen, har inte tid att bli förkyld ! ;)
 
Går dagens terräng gick mycket bra, bortsett ifrån ett hinder. Ibland undrar man vad dom små liven tänker. Vattnet gick i alla fall bra den här gången ! Planen är nu att jag ska få ut Cleo någon gång också innan det är dax för tävling den 29 juli. På vägen hem släppte Mamma bomben att ett av mina drömjobb var tillgängliga. Tyvärr innebär detta att jag måste flytta och med kommande säsong redan inplanerad. Inte bara på papper utan också i mitt huvud. Skulle möjligheten finnas nästa år finns det en stor risk att jag sticker. Men det får vi se då..
 
Idag jobbar jag till kl 15.00 och sedan blir det en snabb sväng hem till lägenheten för att sedan åka till gymmet. Blir axel/rygg/armar idag. Ska även lägga in lite granna av mina nya bröst övningar. Kommer ha ruskig träningvärk i bröstmusklerna i ett par veckor framåt. Har inte kunnat träna det på snart 2 år pga skadan. Har lite att ta igen;)
 
Efter gymmet ska jag hem och ta hand om hästarna. Cleo ska gå markarbete på banan. Tänkte börja trimma lite granna inför dressyren till den kommande terrängen. Aniston ska gå en kort trimm på banan och sedan ska hon tvättas, all utrustning ska putsas och transporten ska städas inför morgondagens tävling. Blir 1,05 och 1,15 på min gamla hemmaplan, Hylte ryttarförening.
 
Har hästarna på morgonen på Lördag och ska därför upp i hyfsad tid. Ska, om inte förkyldningen blir värre ut och springa mina back/trappträning och efter det ska Cleo få sig en trimm innan det är dax för tävling. Ser ut som jag inte kommer att komma i säng förrän sent denna Lördagkvällen heller. Meloo visakde i mitt öra att vi har fin besök i stan ! ;) Hästarna har vilodag på Söndag ! Hoppas därför på riktigt fint väder så att vi kan ta oss ut till stranden och jobba lite granna på årets ännu helt obefintliga bränna ;)
 
Hoppas alla får en finfin helg !
 
KramKram // Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0