Måndag 9 juli 2012 - Nedräkning...

Då går vi in i sista jobb veckan innan det är dax för semester. Blir faktiskt första sommaren som jag har någon riktig ledighet. Ska bli helt underbart! Mycket tid ska spenderas upp i stugan men ska även försöka vara i Halmstad en och annan dag/kväll :)
 
Har varit en fin fin helg som vanligt nu för tiden. Var familjemiddag hemma i Torup i Fredags. Lika mysigt som alltid! På Lördagen var jag uppe tidigt och tog han dom hästar och körde lite backträning. Sen fixade jag frukost till my family och körde morgon-strech och massage på alla. Min nya triggepunktsboll är min nya leksak. Provar att rulla den på allt och alla ;) På efttermiddagen åkte vi iväg och tävlade med Aniston. Var på min gamla ridklubb i Rydö. Mycket fin tävling 0 fel 1,05 och debuterade 1,15 med 2 nedslag. Trots det en mycket fin runda! :) På kvällen blev det utgång och dans för hela slanten. Huvudet hamnade på kudden någon gång rund 05.30. Busigt med roligt !
 
Söndagen spenderades på stranden tillsammans med Tilda. Super fint väder och var inte helt fel att bara ligga och sova i sanden hela dagen. På kvällen tränade jag mitt andra pass tillsammans med Cristina. Gick finfint skulle jag säga. Kunde inte önskat oss bättre väder ! :)
 
Denna veckan är jag och Paulina själva här på kontoret. Menas att jag har huvudansvaret för att allt blir gjort. En aning nervös måste jag säga men vi får hoppas att det går bra. Efter jobbet är det hästarna som gäller. Blir markarbete för Cleo och en konditionsrunda för Aniston. Ska själv försöka ge mig ut och springa en runda efter det och köra lite magträning.
 
KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0