Onsdag 11 juli 2012 - 3 dagar kvar..

Då var det bara 3 dagar kvar till semester..
 
Hoppträningen igår gick fint :) Aniston gjorde en av sina bästa träningar hittills så jag kan väl inte vara annat än nöjd. Blev dressyr i skogen med Cleo eftersom ridbanan just nu ser ut som en stor lerpöl. Hoppas att en sväng med harven kan fixa till det. Som vanligt var vi sena hemma ifrån träningen, 23.30 låg jag äntligen i sängen och som vanligt ringde klockan kl 06.00 imorse. Tyvärr ingen som sa till mig denna Onsdagen heller att jag inte behövde gå upp utan det var bara att rulla ur sängen. Sen kräla hela 2m till badrummet och lägga sig i fosterställning i duschen för att vakna. Klev ur duschen och kände mig knappt levade. Sen fick jag sätta klädnypor i ögonlocken för att hålla mig vaken hela bilfärden in till Halmstad. HaHa.. Okej, riktigt så farligt var det inte! Var faktiskt ganska pigg för att ha sovit lite för lite..
 
Idag har det krånglat som F*N på jobbet. Ursäkta min franska men fy fasen var jag bara har lust att kasta in handduken och ta tidig semester idag. Verkar dock som det har löst sig med vissa saker nu MEN ÄNDÅ! I eftermiddag ska jag till Salong Frize och träffa Emelie och Matilda. Ska prata lite träning och annat smått och gott. Kommer bli super roligt! Finns ju dock inte liten risk att det kan bli lite skvaller också om jag känner mig själv och dom här tjejerna rätt. Men ska FÖRSÖKA att överleva detta;) När jag kommer hem har jag 1 häst att rida, Cleo. Syrran joggar Aniston åt mig idag. Efter ridningen ska jag ut och köra veckans back/trapp-pass och sen ska jag förmodligen kräla in i duschen igen för att sedan trilla handlöst i säng;) Men nu är det inte långt kvar innan det är semester, nästa Onsdag kommer jag med andra ord få sov och även Onsdagen efter den. 2 veckors ledighet kommer väldigt lägligt nu!
 
KramKram // Emma
"You know what I know that you know and you know that I know what you know.. It´s that simple"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0