Onsdag 18 juli 2012 - Semester...

Måste säga att det är helt underbart med semester ! :)
 
Sitter nu uppe i sommarhuset, bästa stället på jorden! Sitter med utsikt över sjön med solen i ögonen och ett glas rosé i handen :) Jag kan helt enkelt inte ha det bättre ! Åkte upp hit igår kväll och har spenderat denna dagen med i solen tillsammans med mina föräldrar.. Pappa piskade mig lite granna på beachvolleyboll planen. Behöver verkligen komma igång med lite boll nu inför kommande säsong. Pappa är ruskigt bra mentor så länge han inte skriker på mig för mycket. Lätt hänt att jag blir lite förbannad XD men man ska dra nytta av sina duktiga föräldar. Mamma värmde upp mig med lite bollning innan Pappa tog över. Måste dock erkänna att efter en 40 mins kutande i sanden var kroppen ganska tung. Tur att man fick åka en runda med båten och få lite glass i kroppen efter det ;)
 
NU hoppas vi snart på båten igen. Ska åka bort till Mats och Helena och mina favorit sysslingar Lisa och Stina. Kvällen kommer spenderas där tills myggen och knotten har käkat upp oss totalt ;)
 
Semestern har börjat rikitgt bra ! Fick en fin helg men två riktigt fina kvällar :) Sen fick jag gått på min första riktiga Måndags-klubb :) Riktigt trevlig kväll ! Anton eftersom att jag vet att du är en flitig läsare så Tackar jag dig speciellt för en mycket trevlig kväll ! Som sagt, västkustens tjejer är dom bästa som finns ;)
 
Veckan ser ut som följande; Terräng träning med Aniston imorgon, EV Laholm på Fredag, Halmstad på Lördag och Söndag :)
 
KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0