Onsdag 3 juli 2012 - Träningtävling

Trött som vanligt på Onsdagar eftersom det var sen hoppträning igår. Dock låg den 1 timme tidigare igår men trots detta kom jag ändå inte i säng förrän halv 12. Menmen.. Cleo skötte sig bra på träningen och ikväll ska vi iväg på träningtävling i Skedala. Ska idag hopp lite lägre än vanligt eftersom vi har haft lite oflyt på våra två senaste tävlingar. Får hoppas att det flyter på bättre idag. Syrran trimmar Aniston åt mig inför morgondagens omprov på terrängbanan. Den här gången ska vi till Hermanstorps bana. Men den här gången har vi fått ganska mycket övning på vattenhinder eftersom, våran ridbana har varit en swimingpool de senaste dagarna. Men efter förra gångens drama kan det bara gå bättre ;)
 
Som sagt idag ska jag direkt hem till Torup och fixa iordning Cleo för tävling. Sen när vi kommer hem ifrån tävlingen blir det som vanligt på Onsdagar ett pass med Kondition, backar och trappor. Alltid lika taggad! ;)
 
Min hjärna är mos idag så kan inte komma på något annat roligt att skriva. Drömmer ruskigt mycket när jag sover just nu. Väldigt konstiga drömmar ! Händer så mycket i mina drömmar just nu att jag är alldeles slut när jag vaknar. Tycker att det är färdig drömt för ett par dagar nu. Min hjärna går redan på högvarv när jag är vaken, behöver inte detta även när jag sover sooo stop messing with my head ! ;)
 
KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0