Tisdag 10 juli 2012 - Snart semester..

Då kryper vi närmare och närmare veckorslutet då jag kommer att börja min semester. har ca. 1 timmar kvar på denna dagen och då har jag 3 arbetsdagar kvar (!) Ska bli underbart att få vara ledig !
Idag är det som vanligt hoppträningkväll vilket innebär att jag kommer att vara riktigt trött imorgon. Aniston går träningen ikväll och Cleo går ett pass hemma innan vi åker. Igår gick Cleo toppen på banan och Aniston gick ett konditionspass i skogen. Är väldigt stor skillnad på henne konditionsmässigt om man jämför med när hon kom hem till oss. Nu orkar hon galoppera hela konditionsrundan som avslutas med tunga backar och klättring. Riktigt roligt att rida henne just nu :) Själv fick jag efter hästarna ett pass med magträning. Träningvärk, check !
 
Känner att jag inte rikigt har koll på de kommande dagarna. I eftermiddag blir det att ringa runt och kolla läget. Man kan säga att riktigt spontana saker var det längesen jag gjorde. För att mitt liv ska gå ihop sig krävs det lite planering. Det är som Becka säger när hon ringer; "Du, hur har du det om 2 veckor kan vi boka in en tid då vi kan träffas. Har du en 15 min över?" Hon har till och med bokat mig på hennes 25 år dag (om 3 år) då vi ska åka till Österrike;) Man får vara ute i tid om man vill klämma sig in i mitt schema. Som det ser ut nu har jag möte med Emelie och Matilda imorgon eftermiddag, Date med Packi på Torsdag, Bull´s med Tilda på Fredag, Utgång med Becka på Lördag, Mysdag med Meloo på Måndag. Har glömt av vad jag hade inbokat på Söndag men det kommer förhoppningsvis fram så småning om XD Ska även klämma in hästarna varje dag och MINST 3 pass träning. Puuhh ! Men det är som det brukar och det är då jag mår som bäst :)
 
KramKram // Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0