Tisdag 31 augusti 2012 - Livet efter semester...

Då var man tillbaka på kontoret efter semestern. Nu ska man börja på livet igen och måste säga att det känns faktikt ganska skönt. Komma in i lite rutiner igen !
 
Semestern har varit toppen! Har hunnit med det mesta; några soliga dagar, några regninga dagar, tittar på en del filmer, umgåtts med mina vänner, varit i sommarhuset och badat. Hade inte gråtit om jag fått 1 vecka semester till men man får vara glad för det lilla :)
 
Första veckan på semestern vilade hästarna lite mer än vanligt men andra evckan körde vi på som vanligt! I Söndags var det nämligen dax för lite fälttävlan. Helt underbart ! Cleo fick 66% på dressyrprogrammet dock onödiga fel i banhoppningen. Men det tog hon igen när hon nollade terrängen (något tidsfel men det räknar vi inte;). Super nöjd med den rundan:) Aniston debuterade i fälttävlans sammanhang med 62% i dressyren, 0 fel i banhoppningen och 2 stopp i terrängen. Hindervakterna som sitter vid varje hinder är LIVSFARLIGA ;) Men jag var nöjd och nu siktar vi på nya tävling i Falkenberg om 2,5 vecka :) Ska försöka klämma in en hoppstart innan detta oxå..
 
Sååå nu är jag tillbaka som vanligt på bloggen för er som saknat att läsa mina dumheter;)
 
KramKram // Emma
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0