Torsdag 12 juli 2012 - 2 dagar kvar..

Nu är det 2 dagar kvar till semester, ca 30 timmar, 1800 min eller 108000 sekunder ! Inte alls så att jag längtar efter lite ledighet ;)
 
Igår eftermiddag var jag hos mina nya träning tjejer Emelie och Matilda på Salong Frizé här i Halmstad. Tycker vi hade en riktigt lyckat möte och det verkar som att tjejerna var riktigt pepp att komma igång. På Måndag smäller det, mat/träningdagbok, träning, bättre kost och detta kommer leverara Halmstad 2 riktiga pinglor som är pigga och glada:) På Måndag kommer jag att kika in igen och peppar igång dom!
 
När jag kom hem blev det lite dressyrarbete med Cleo. Tycker att gick riktigt bra! Allt utom halterna. Håller på att öva inför dressyrprogrammet som ska ridas när jag startar terrängen om 2 veckor och sitter, UTOM halterna. Våra halter ser är lika bra som om en 3 åring ahde gjort det på en shetlandsponny :/ Men men lite mer övning ska nog få dom LITE bättre.. Annars blev det lite back/benträning för mig. Även det gick bra, tung i benen idag!
 
Idag ska jag jobba til 16.30 och sedan åka hem och fixa med hästarna. Cleo ska vila idag och Aniston ska gå en sväng på den ny harvade banan. Efter det ser det ut som att det blir en sväng ner til Laholm för att hälsa på Packi tillsammans med Tilda .:) Full dag som vanligt, men varför vara ledig ! ;)
 
KramKram // Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0