Att jobba på kontor..

Jag berättat tidigare om att det kan vara lite galen stämning här på kontoret på Fredagar men var inte rkikigt ärlig. Är lite galen stämning här hela tiden;) Är ingen ovanlighet om någon springer runt och leker med löshår eller att det diskuteras relationsproblem. Har mitt egna relationsråd här på kontoret; De tips som har kommit fram hittills är följande; "Emma, grejen är att man gör misstaget när man träffar någon att skäma bort dom i början. Strunta i det från första början för annars tror dom att du ska göra det resten av livet" eller "Tror starkt på frågeformelär som killen i fråga får fylla i. Första frågan ska vara inkomst" Ni ser, hur skulle jag klara mig utan dessa råd ;) Är heller ingen ovanlighet att någon springer runt och leker med löshår eller att det diskuteras olika typer av fett på kroppen. HAHA.. Så ni som tror att det är tråkigt att jobba på kontor så säger jag att det beror på vilket kontor man jobbar på ;)

Dagen är snart slut och jag ska få komma ut och springa lite granna. Måste säga att jag faktiskt ser fram emot ett lite löprunda idag. Ikväll ska jag som sagt flytta första hästen hem till Torup. Aniston flyttar idag och Cleo imorgon. Ska bli riktigt roligt att få hem hästarna :) Jag kommer att vara kvar i Halmstad till Augusti och sen får vi se var jag tar vägen. Planerna är många ! Nu ska jag bara njuta av sommaren och sen får jag ta tag i livet någon gång i Augusti ;) 

Ha en finfin eftermiddag !

KramKram // Emma

HaHa.. Bild tagen från Depend Sommarfest förra året på mig och Jenny. Extra roligt eftersom våran lag vann tävlingen eller ja som vi sa då "Det var väl en självklarthet att vi skulle vinna" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0