Fobi för klänning..

Jag har alltid haft lite fobi för att ha klänning på mig. Vet inte riktigt varför men trivs 1000 gånger bättre i byxor. Var en trauma för mig när jag skulle välja balklänning så det slutade med att jag grät varenmda gång vi varit och provat och sa till Mamma att jag skulle ha frack på mig. Men hittade tillslut en klänning..

Imorgon är det Sommarfest här på jobbet och kvällen kommer spenderas på Tylöhus och därför känns det som man bör ha klänning på sig. Men då kommer det lilla lilla problemet att man ska hitta en som passar. Tycker jag ser ut som jag ska gå på markerad i dom flesta modellerna. Men då är det tur att man har en Mamma som äger Sveriges coolaste garerob. Simsalabim sa det och där stod jag i en klänning som satt bra och passade perfekt till mina nya smycken ! Ännu en gång löste sig mitt klänningproblem:)

Dock kommer problemet återkomma på Lördag då jag, Hanna och Ian ev. ska till Väla. Det är meningen att jag ska hitta mig en klänning som jag kan ha på mig på lillebrors student och midsommarafton. Usch ! Har nästan ångest redan nu ! Får hoppas att Hanna och Ian slipper en gråtande Emma ;)

KramKram // Emma

Min balklänning :) Vill gå på bal igen så att jag får använda den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0