Fredag 11 maj 2012 - Oj oj oj...

Oj oj oj.. Krampen i vaderna kom inte i Onsdags kväll utan igår kväll. Bläää !

Men men..
Igår öste regnet ner och hästarna fick vila. Istället åkte jag till gymmet och körde lite axlar och armar. Efter det var jag en sväng på Mårtensson med Lina på deras Musikquiz. Mycket trevlig dock körde jag hem ganska tidigt eftersom jag skulle upp och jobba idag.

HaHa.. Diskuterade omoget och "katt och råtta-spelet" beteende på Mårtensson igår. Vi kan väl säga att vi kom fram till att inget av det är det minsta intressant!

Idag jobbar jag till 15.00 och ska då till hästarna. Hoppas på uppehåll för hur som måste jag rida idag. Kvällen ganska oplanerad än så länge.

Ha en finfin Fredag !

KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0