Fredag 25 maj 2012 - FirmaFest

Då var det Fredag och inte vilken Fredag som helst utan det är även löning och firmafest här på jobbet. Festen kommer att starta kl 11.30 med lunch och sedan lekar. Efter det ska vi ut till Tylösand och tillbringa eftermiddagen i deras SPA avdelning för att sedan på kvällen käka middag i resturangen. Efterfesten sker självklart på Leffes ;) Kommer bli en mycket rolig dag tror jag ! ;)

Igår var det lite uteserveringshäng med Line, Nettan, Packi och Tilda. Mycket mysigt måste jag säga ! Kvällen slutade med en sväng in på Mårtenssons för att lyssna på lite kareoke och sedan promenderade jag och packi hem. Blev första promenden hem till min lägenhet denna sommaren :) Mysigt och måste säga att vi löste världsproblem på hem vägen. Bland annat att dom rosa blommorna luktar godare än dom vita i buskarna vid biblioteket!

Imorse värmde jag upp med en morgonPW. Alltid skönt att komma igång på morgonen !

I helgen blir det Väla, sol och tävling. Helt enkelt har jag ännu en spännande helg framför mig :)

Trevlig helg !

KramKram // Emma

PS. Ny rapport om min favorit unge. Tydligen finns det ett nytt uttryck för att rida på någons rygg. Man säger inte "Jag vill rida på din rygg" utan man säger "Jag vill rida på Cleo" !(namnet på min häst) Helt underbar unge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0