Fredag 4 maj 2012 - Äntligen Fredag !

Då var det äntligen Fredag igen !

Har varit mycket att göra med jobb och hästar så har inte hunnit med att blogga
. Men men.. Igår var det pass med hästarna och det var trav/galopp bommar på schemat. Cleo var super taggad men blev lungt och sansad efter en 15 min, Aniston gick SUPER (!) hon blir bara bättre och bättre i markarbetet och i Torsdags var det det bästa passet hittills :)

Igår kväll var jag och fikade med Tilda som kommit hem ifrån Singapore och har haft en super fin vecka :) Måste ju erkänna att man blir lite avundsjuk men unnar verkligen dig detta gumma ! Tiden rann iväg och klockan blev 22.00. Då, ensamstående som vi är gick vi och handlade tillsammans och sen skjutsade jag hem Tildnis.

Imorse hade jag kund på morgonen och börjad jobba här på kontoret vid kl 9.00.

Helgen blir inte riktigt som jag tänkt mig.
Skulle spelat Ka-lada med volleyboll tjejerna men av lite hemliga omständigheter har jag fått ställa in detta:/ Tråkigt, men hoppas kunna åka upp en sväng ändå.

Idag jobbar jag till kl 15.00 och sedan blir det stallet :) Trimm med Aniston och kondition med Cleo :)

Ha en finfin dag !

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0