Måndag 7 maj 2012 - Håll tummarna !!!

Trots att jag inte kunde åka med på Ka-lada så blev det ändå en mycket rolig helg ! :) På Fredags kvällen var jag hemma i Torup och fick lite Mamma och Pappa-vård, Pappa som nu ska vara iväg i 1 vecka i Asien. Så är det när man har en Pappa som flyger runt halva jorden om veckorna. Man vet aldrig riktigt var han är, känns ibland som att andra har bättre koll än vi i famlijen ;) Kom ihåg när man var lite och kompisar tyckte att när deras pappor var iväg över helgen någonstans inom Sverige var han på "lång resa". Om min Pappa åkte till Stockholm eller Danmark så var det typ som att han var hemma ;) Bestämdes spontant på Fredagskvällen att eftersom jag var på hemmaplan fick det bli tävling med hästarna. Så klockan ringde kl 5 och jag fick snällt rulla ur sängen på morgonen och åka tillbaka till Halmstad och göra iordning Aniston. Blev en sväng ner ill Perstorp, 1 ner i 110cm! Riktigt fin runda trots nedslaget.

Under eftermiddagen hade jag lite hemliga aktiviteter för mig som gick strålande. Fortfarande lite hemligt men hoppas kunna ge positiva besked någon gång runt lucnh tid idag. På kvällen blev det lite utgång. Riktigt lyckad kväll ! Utom den lilla detaljen att jag cyklade runt halva Halmstad mellan 0.00 och 0.45 för att leta upp mina nyklar. Jessica min oerhört snälla nyckelletare hittade som i en soppåse som någon varit lat och ställt utanför soprummet. Lång Historia hur den hamnade där men den blev hittade i allafall. Blev trots detta en lyckad kväll ;) Åkte med Halmtads trevligaste taxichaffis hem vid kl 3.00. Var en nöjd Emma som somnade;).. Dock uppp lika snabbt igen kl 08.30 eftersom Jenny kom på besök på Söndagsmorgonen. Blev endel tjejsnack eftersom hon varit bortrest i 3 månader;) Alltid lika roligt att träffa dig my evil twin ;) Sen blev det ännu en spontantävling. Åkte med Cleo och hoppade Pay n Jump i Kvibille. 1 nedslag i 120, med en riktigt övertaggad Cleo på årets första utomhustävling. Men trots detta en fin runda :)

Nöjd efter helgen somnade jag kl 8 och vaknade kl 3 i morse. KLARVAKEN! Fick bli Ally McBeal och tidig frukost. Innan jag gick upp och provade varenda plagg jag har i min garderob för att sedan ändra mitt hår 4 ggr och sminka om mig 2. Ska idag iväg en sväng vid halv 11 för att ha lite möte. Forfarande lite hemligt med hoppas på positiva besked.

Ha en strålande dag ! ;)

KramKram // Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0