Lördag 12 maj 2012 - Fegenfesten

Godmorgon Godmorgon !

Sitter och förbereder mig för att snart äta frukost. Har varit och släppt ut hästarna och nu ska dom få käka lite granna innan det blir ridning. Tror det blir ett pass med klättring för bägge hästarna. Min men förmodligen inte deras favorit träning;)

Igår kväll stannade jag kvar här i Torup efter stallet och hade mys kväl med Mamma och min kära lillebror som är hemme över helgen. I vanliga fall håller han till uppe i Falköping där han går på volleybollgymnasium. Men nu tar han studenten och kommer att komma hem. Får hoppas att han stannar i allafall ett år ;)

Idag blir det som sagt ridning. Hoppas kunna klämma in en pass med löppning eller crosstrainer men det får bli i mån av tid. Sen ska jag tillbaka till stan och hämta lite kläder och dyligt och sedan ska jag tillbaka igen för att åka till FEGENFESTEN. Var inte så taggad igår men måste säga att jag nu känner att det kan bli en finfin kväll :) Hoppas även att Packi min nyblivna vapendragare har taggat igång också ;)

Hoppas att alla får en suverän Lördag för det tänkte jag ha iallafall ;)

KramKram // EMMA

Kunde inte komma på Fegenfesten förra året, otroligt besviken! Jag menar ni ser ju hur mysigt man kan ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0