Måndag 14 maj 2012...

Oj oj oj .. Har haft en ruskigt rolig helg och måste säga att jag var lite ledsen att den är över ! Får hoppas på fler:) Fegenfesten levererade som vanligt och det var jätte roligt att träffa alla igen :)

Idag har det varit jobb som vanligt och har precis ridit hästarna. Aniston fick sig lite klättring och Cleo ett pass markarbete på banan. Sitter och snackar skit med min Mamma köksbordet. Finns nog inget köksbord där det skvallras vid så mycket som mina föräldrars;)

Ska plocka upp Meloo om en 45min och åka tillbaka till stan för att träna lite granna på Gallberget. Dock är jag ganska trött och kan erkänna att jag inte är super taggad men hoppas på att detta ska ändras!

Hoppas alla haft en super dag !

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0