Måndag 21 maj 2012 - Helgen...

Då var det Måndag och man är åter på kontoret igen..

Helgen har varit mycket trevlig får jag säga ! I Fredags var det åter igen en lyckad utekväll med Team Emma och Line. Måste säga att jag var längesen jag lärde mig så många nya ord och annat efter kl 21.oo som jag gjorde på våran förfest. Men kul hade vi !

I Lördags spenderade jag dagen i sängen och tittade på Ally McBeal innan jag åkte till mina hästar. På kvällen var det grille med famlijen. Även detta blev en riktigt trevlig kväll ! Som på alla andra familjemiddagar pratar man om hur man var när man var liten. HaHa.. Vi kom väl fram till att jag var vinnarskalle ifrån första gången jag tävlade och att min syster är alltid vrait motsatsen;)

På Söndagen ringde kl o5.oo och jag fick snällt gå upp och hoppa i ridkläderna. Blev lite galopparbete och travbommar med hästarna som skötte riktigt riktigt bra. Förmodligen var dom alldeles för trötta för att protestera;) Efter det körde jag och plockade upp Jessica och hennes polle för dagen och körde som på tävling. Slutresultatet på dagen blev en 2:a plats för Halmstads div III lag. Grattis tjejer !

På kvällen blev det grillning och mys på standen ihop med alla tjejerna och pojkvänner till dessa. Perfekt väder fick vi och måste säga att jag faktiskt har lyckats att klämma in det mesta denna helgen. Lyckat !

Idag är det jobb till 16.00 och sedan stallet. Blir pass på banan med bägge hästarna. Senare ikväll ska jag och Meloo ut och träna en sväng på stranden :)

Ha de!

KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0