Onsdag 16 maj 2012 - Aj, mitt öga !

Oj Oj.. Kan någon snälla plocka bort det som har kliat i mitt öga hela dagen. Ser ut som jag har en allergiskreaktion. Men så blir det när man går och lägger sig med sminket på! Anledningen till att det känns som 1000 miljoner partiklar har byggt bo under mina underlock är förmodligen för att det är så;)

Igår hade jag första hoppträningen sen hästarna flyttat hem på hemmaplan. var riktigt skönt att ha Mamma till hjälp i stallet när jag kom hem och även att bara kunna gå raka vägen in och lägga sig då jag sover hemma hos mina päron efter träningarna. Träningen var okej, Cleo var lite vresig och väldigt taggad! Ingen fin kombination! Men efter lite övertalning lugnade hon ner sig :)

Idag ska jag hem och fixa med hästarna och speciellt med Aniston som ska tävla i Munka-ljungby imorgon. Ska starta en klass, 110cm. Förra tävlingen gick vi runt på 4 fel men trots detta en fin runda. Hoppas på fina resultat även imorgon. Som tur är får jag trots tävlingen lite sovmorgon eftersom jag startar i den sista klassen och i den bland dom sista startande.

Så idag ska Aniston trimmas lite granna på bom och Cleo ska få gå lite kondition+klättring i skogen. Sen ska även jag få göra mitt. Blir backträning och trappor ! Kommer öka på passet lite granna idag och hoppas att detta inte kommer göra att jag inte kan gå ordentligt imorgon;)

HA de !

KramKram // Emma




Kommentarer
Postat av: Bella & Malin

hejsan!

verkar våran blogg intressant så kanske vi kan göra ett bloglovinbyte? ;)

2012-05-18 @ 22:04:20
URL: http://jumpinghorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0