Onsdag 23 maj 2012

Åter igen på kontoret och åter igen härligt väder ute ! Hade inte varit helt fel att vara ledig idag och lägga sig och sola istället för att sitta inomhus. Men men, hoppas på att vädret ska hålla i sig över helgen så att jag får sola då istället :)

Igår skulle Aniston gått lite hoppning på banan men visade sig att det var lite hästvisning där igår kväll så valde att låta henne vila igår istället för idag. Blir hoppning ikväll istället. Cleo gick hoppträning och och en riktigt bra sådan :) I helgen ska vi tävla i Halmstad, 120.

Idag är det jobb till kl 16.00 och sedan ska jag en sväng på stan. Måste hitta några roliga smycken att ha till min klänning på Fredag. På Fredag är det nämligen har vi Sommarfest här på jobbet och med det menas en av dom få tillfällena som jag faktiskt är iklädd klänning ;) Efter det ska jag hem och rida hästarna. Aniston ska hoppas lite granna på banan och Cleo ska få sig en lätt jogg efter fin insats igår :) Efter det blir det back/trappträning för mig och ska även försöka klämma in lite mage :)

Rolig spännande dag framför mig ! Glöm inte bort att livet är för kort !

KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0