Tisdag 29 maj 2012 -

Igår var det dressyrträning på schemat med bägge hästarna. Bägge fick jobba på ordentligt och bägge gick riktigt fint i slutet :) Aniston ska få lite mer dressyr träning nu framöver eftersom det är meningen att jag ska starta henne lite granna i fältävlan.

Efter det åkte jag tillbaka till Halmstad och tränade med tjejerna på Galgberget. Vi fick en lite tillökning i gruppen, Rocco ! Rocco är Emelies lilla hund :) Har var lite skeptisk mot mig lite i början, luktade ju annan hund efter att ha suttit och kelat med Trekki innan jag åkte hemifrån ;) Efter det blev det lite grillmys och sen trillade jag i säng vid 23.00. Sov som en prinsessa i min himmelsäng :)

Har nu varit utan socker i 1 vecka och 1 dag. En aning tröttare än vanligt, inte lika mycket dyrasellkanin som jag brukar;) 3 nätter föra veckan drömde jag om choklad och Ben&Jerrys men inatt fick jag vara utan detta som tur var. Annars tycker jag att det går riktigt bra !

Efter jobbet idag ska jag en sväng till gymet för att köra lite armar/axlar och sedan ska jag hem och rasta hästarna. Aniston ska få gå ett pass med galoppbommar som vi skulle kör igår och Cleo ska få sig en jogg i skogen. Cleo går tävling i helgen igen, 115cm i Glommen.

Ha en fin dag !

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0