Tisdag 8 maj 2012 - Träningvärk...

Vaknade imorse med träningsvärk efter gårdagens träningpass med Meloo. Dock ingen fruktansvärd men tillsäckligt för att det var lite jobbigt att kliva upp i allafall. HaHa.. Som vanligt fanns det mycket att prata om under uppvärmningspromenaden. Konstigt hur mycket som kan hända på några dagar ibland.

Idag ska jag vara inne på kontoret till kl 9 då jag ska åka ner till Hansbo och sitta med på deras säljmöte för att sedan prata där i en 20 min och sedan åka tillbaka till Halmstad. Hoppas kunna vara tillbaka vid lunchtid. Annars ser denna Tisdag ut som många andra, efter jobbet ska jag försöka klämma in lite löpning innan jag åker till stallet. Blir ett pass på banan med Cleo och Aniston ska med på hoppträning. Och om allt blir som jag tänkt mig kommer hästarna börja flytta idag så jag kommer att köra henne direkt hem till Torup efter träningen :)

Ha de !

KramKram // Emma

Hmm... Blev en tunn skara på berget igår. Hoppas det blir bättre till nästa vecka. Bilden tagen från vårat första pass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0