Torsdag 10 maj 2012

Allt gick bra vid utsläppet av hästarna idag :) Aniston var hel nöjd att Cleo var tillbaka och gick efter henne var hon än gick idag. Känns hur bra som helst att äntligen ha dom hemma!

Idag jobbar jag till 16.00 och sen ska jag hem och rasta mina hästar lite granna. Tror att det blir varsin runda i skogen med lite klättring för jag har en känsal av att dom har lite överskottsenergi! Sen ikväll så ska det firas att Meloo har sin första lediga dag på 2 veckor... eller just det det var ursäkten vi hade för att fira;) Jag och Line ska i allafall på muiskquiz på Mårtensson tillsammans med en gäng med andra :)

Min Mamma kläckte ur sig den bästa kommentaren för några dagar sen. Mamma och Pappa satt och diskuterade renoveringen av stugan. Ska upp nya tapeter och läggas in klinkergolv på ett ställe bla. Pappa kommer med ett förslag på en färg men Mamma svarar snällt men bestämt; "Nej, det går ABSOLUT inte för sig". Uppstår en liten debatt om detta och det slutar med att Mamma säger; "Men du! Sluta ha en åsikt, säg bara ja!" Var på jag och Pappa knäcker oss totalt. Det var det bästa jag har hört! 

Ha de !

KramKram // Emma

Mina kära små barn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0