Torsdag 31 maj 2012 - WhiteCollar

När jag är hemma hos mina föräldrar så tittar i på en ny serie, White Collar. Riktigt bra ! Värd att titta på...

Igår blev det ingen backträning för mig. Hade ruskig träningvärk i ryggen efter passet på gymmet så backarna får vänta tills imorgon. Då kör vi ! Annars var vi på HorseFram och provade ut sadel igår med Aniston. Som alltid är det riktigt bra service och trevlig personal ! Fick med mig en sadel hem som jag ska låna tills jag ska tillbaka igen och prova en annan. Har en Albion-sadel sen innan och är rikigt kär i den. Därför vill jag inte bestämma mig innan jag har provridit en Albion-modell som kan passa Aniston. Ska tillbaka och prova såfort sadeln kommer dit:)

Cleo gick ett pass med galoppbommar och även lite hoppning. Hon hon gick super ! Mamma kom ner och var hinderpersonal och även hon var var nöjd med hur hon skuttade runt där på banan. Känns bra inför helgen tävling!

Idag ska Cleo gå en sväng i skogen och min syster ska rida Aniston. Kommer förmodligen försöka vara med och hjälpa henne lite på banan. Alltid roligt att se sina hästar ifrån marken och även roligt att öva på att hålla lite lektion ibland ;) Ska även försöka klämma in en liten promenad + rehab för mina knän och axlar innan det bär av tillbaka till stan för att spendera kvällen tillsammans med Tilda :)

KramKram // Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0