Måndag 1 oktober 2012 - Helgen och veckan...

I helgen har jag varit iväg i Danmark och spelat volleyboll med laget! Har varit en mycket lärorik helg och idå menar jag inte bara på volleybollsidan utan har även fått lära mi hur man hittar ut ur Köpenhamn när GPS:en krånglade och även hur man fyller olja på en FIAT då oljelampan på klubbens bil började lysa.
 
Händer som vanligt en massa spännande saker i veckan. Fyller 22 år på Onsdag och då blir det födelsedagsmiddag tillsammans med min vänner, på Torsdag har vi vår första match i Svenska cupen emot Engelholm, på Lördag ska jag hålla mitt första core-pass och På Söndag har vi serie-start emot RIG i Falköping.
Självklart är det även massor av träning. Idag ska jag hem och rida Cleo, Aniston och även min ponny Tuja som ska förhoppningsvis få en ny ryttare på Onsdag. En tjej som heter Sofia ska komma och provrida. Vi håller tummarna på att dom ska funka fint ihop :) Har volleybollträning ikväll, Tisdag, match Torsdag och vanlig träning Fredag. Hoppträning med Cleo på Tisdag och ska även få in 3-4 pass på gymmet. Puuhh! Då sparkar vi igång denna veckan ! :)
 
Sååå idag jobbar jag till 12.00 och åker därefter hem till hästarna. Cleo och Aniston ska gå markarbete på banan(som förhoppningvis har torkat upp ifrån pool till vattenpöl) och efter det ska jag rasta Tuja lite granna. Ska bli spännande att rida ponny igen;) Måste där efter en gång för alla skicka in min adressändring! Har krånglat en massa med den men hoppas nu att jag har fått rätt papper! Efter det bär det av till stan igen för att träna cirkelträning och boll med laget. Det är inte så att vi ska vara rädda att vi behöver börja sakna varandra. När vi träffas har vi varit utan varandra i ca. 22 timmar;)
 
KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0