Måndag 8 oktober 2012 - Ny start..

Okej, har varit ruskigt dålig på att blogga den senaste veckan sååå nu börjar vi om. Ny vecka, nya möjligheter!
 
I helgen var det start för corepass på viktväktarna i Halmstad. Jag kommer att hålla passet någon gång ibland och övriga pass kommer min vän Melody hålla. Kommer att bli super bra :) Jag var nöjd med första passet! Självklart finns det endel att slipa på men med tanke på att detta var mitt första core-pass EVER fanns det inget att klaga på :)
 
Efter coren åkte jag och Lillebror hem till våra päron i Torup och spenderade eftermiddagen/kvällen där. Laddade inför Söndages kommande seriematch. Jag laddade med att hoppträna lite granna med Aniston och ett bompass med Cleo. Bägge hästarna var finfina men speciellt Aniston som hoppade bättre än någonsin. Ska bli kul och ha med henne på hoppträningen på Tisdag och även helgens kommande tävling i Laholm.
 
Seriestarten som gick av slapeln för både herr och damlag i Falköping/RIG gick både bra och dåligt. Herrarna gjorde en fin match med lite utklassningsvarning på siffrorna! Självklart extra stolt då min Lillebror Johan stod med i start 6:an och även gjorde en bra insats! För vår del åkte vi ifrån Falköping med en förlust med 3-2. Inga glada tjejer och ingen glad tränare! Bara att bita ihop och blicka fram till helgens kommande match emot Engelholm.
 
Veckan bjuder på som vanligt volleybollträning, gym och ridning. Men kommer även att åka till Gbg och vara sminkmodell för Johanna, Hopptävla i Laholm och spela match.
 
Hörs i veckan!
 
KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0