Tisdag 30 augusti 2012 - Be proud of how you are..

"When you feel like giving up remeber why you held on for so long in the first place and when life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile. Be proud of how you are"
 
Tuff dag idag, många sett. Dålig dag på jobbet och dålig dag i största allmänhet. Hoppas på en bättre dag imorgon!
 
Har äntligen fått mitt bredband att fungera i lägenheten. Så nu ska det nog bli lite ordning på mitt bloggande. Ska försöka göra en snabb sammanfattning vad som hänt sen jag skrev senast. I Lördags var jag och Mamma iväg och gjorde tävling comeback med Cleo. Efter de två senaste knackiga hoppträningarna var inte förväntningarna speciellt höga men oj vad jag blev positivt överraskad. 5:e placering i 100cm och ett retligt nedslag på sista hindret i 110. Glad Emma! Mitt självförtroende behövde sig en liten boost!
 
På Lördagkvällen stog det lagfest på scehmat med allt det innebär. Sjukt rolig kväll! Många galna berättelser att berätta men ingen nämd ingen glömd;)
 
Dax att plugga körkortsteori !:)
 
KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0