Fredag 21 september 2012 - Kickoff, vänner och helg!

Då var det Fredag igen och om 4 timmar tar jag helg :D
 
Sååå vad har hänt sen jag skrev i Onsdags. Mitt och becks styrelsemöte gick finfint! Tror vi fick upp det mesta på agendan, mest om mig då eftersom Beckis nu lever sitt stillsamma liv som hus och tillfällig hundägare med sin super sambo Tobbe som hon ska åka upp och vara med alldeles ensam med i en stuga i Hestra och plocka svamp hela helgen. Ja menar kan man annat än hata henne;) Men denna nu så vuxna Becka pratade lite vett i denna socialt invalida 22 åring och slutade med att jag kände mig ganska normal ändå;) Tack för en mysig kväll ! :)
 
Igår tog min syster hand om ridningen av hästarna så jag kunde fokusera på ett pass på gymm
 
et, mage/rygg och efter det 2 timmar volleyboll. En mycket givande träning igår måste jag säga! Vi gjorde praktiskt taget samma övning hela träningen men var behövligt ! Efter träningen var jag JÄTTE duktigt! Tror att jag ska ge mig själv en liten guld stjärna i kanten;) Diskade all disk och städade lägenheten. Sen åkte jag bort en sväng till Mello och Erik. Satt där en stund om fnissade i soffan tilsammans med Tilda och Martin innan jag åkte hem och sov för första gången en hel natt i min lägenhet. Helt underbart !
 
Idag jobbar jag till 12.00 och efter det ska jag till gymmet. Ska springa av mig lite träningvärk och köra lite rehab för mina fotleder, knän, rygg och axlar. Ja, för praktiskt hela kroppen;) När det är färdigt är det lunch/fika med Tilda och efter det volleybollträning. Sen kan man ju tro att min Fredag är färdig men icka-sa-nicke då ska jag hem till Torup och rida hästarna. Aniston har dock vilodag idag så det blir ett pass med Cleo på banan innan jag ska bädda ner mig i soffan hemma i Torup:)
 
Ganska lugn helg! Inga tävlingar, utan istället blir det bland annat Kickoff på Lördag med volleybollen. Alla som någon gång varit på lagfest vet att det är dom farligaste festarna.. Puuuhh hur ska det här sluta!
 
Hoppas alla får en fin helg !
 
KramKram // Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0