Fredag 7 september - ZzzzZZzzZZzzz

Usch fy och BLÄ! Har knappt sovit en blund inatt :/ Tåget har kört förbi många gånger som vanligt på Torsdagar och sen har det varit väldigt varmt i lägenheten. Skönt att veta att jag bara ska uthärda 4 timmar här på jobbet. Sen är jag ledig mellan 12.00 - 15.30. Tänkte att jag skulle titta en snabbis på skor innan jag åker hem till lägenheten och sover igen några timmar innan det är dax för volleyboll 15.30. Dax att köpa lite skor att ha på sig under höst/vinter.
 
Efter träningen idag ska det vara presskonferens med volleybollen. Ska pratas lite om kommande säsong och efter det åker jag hem till Torup. Aniston ska trimmas inför fälltävlan i Tranemo imorgon. Allt inför avresa måste vara klart ikväll eftersom bilen kommer att gå hemifrån vid 06.10, Jiipeeee! Detta menas att jag ska upp och fodra hästarna 04.30, Jiippeee igen ! ;) Ska även ut och skritta en runda på Cleo :)
 
I övrigt är helgen ska jag spendera lite tid med Tilda på lördagkväll. Lutar åt filmmys, där jag förmodligen kommer att somna eftersom jag kommer vara helt slut efter tävlingen. Söndag ska jag träna med Cristina :)
 
Hoppas alla får en fin helg!
 
KramKram // Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0