Måndag 3 september 2012 - Tävling, allvar och träning...

Då börjar jag denna Måndagen med att börja jobba halvtid. Så från och med idag börjar allvaret, Volleyboll 4-5 dagar i veckan, Gym 3 ggr i veckan + hästarna som ska gå minst 5 pass var i veckan. På den fronten kommer syrran att hjälpa mig vissa dagar :) Är verkligen SUUUPPER taggad !
 
I Fredags var jag efter träningen hemma i Torup och trimmade hästarna och sedan var det filmkväll med familjen. På Lördagen var det tidig morgon för att åka på tävling till Kungsbacka. Tävlingen gav lite blandat resuktat. En fin runda i 110 cm med ett nedslag. Dock sen fick vi inte riktigt till tempot i 115 utan fick 3 nedslag :/ Lite besviken men var andra gången jag red 115 på henne så ska kanske inte lägga för stor vikt vid just detta resultatet som min Mamma sa. På kvällen spenderade jag kvällen men Jessica. Var tjejsnack och utgång på schemat och vi hade en riktigt trevlig kväll :) På Söndagen kom PotatisPacki och spenderade någon timme hos mig med att snacka skit och skruva fast min tv på rätt sätt ;) Alltid bra med "manlig" hjälp ! På eftermiddagen var jag hemna i Torup och red hästarna och sen väntade kafferep hemma hos mig med Meloo. Det kafferepet gav självklart en massa tjejsnack och mycket skvaller, som vanligt ! ;)
 
Helgen var som vanligt gått alldeles för fort och nu väntar ytterligare en full späckad vecka. Idag är det jobb till 12.00. Ska hem och käka lite lunch för att sedan sticka till gymmet och träna lite axel/arm/bröst. Ska sedan försöka få mig lite vila innan det är dax för cirkelträning och bollträning kl 17.30. Syrran tar hand om Cleo idag och Aniston har vilodag.
 
Hoppas alla få en rolig vecka !
 
KramKram // Emma
 
Taaaaggggaa för ny vecka ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0