Tisdag 18 september 2012 - Helgen och veckan !

Har varit iväg och spelat cup tillsammans med laget i helgen så vi kan väl minst säga att det varit full fart! Första dagen spelade vi 4 matcher, Om kroppen var trött ? Svar; JA;) Var en lyckad helg för laget och klubben i största allmänhet. Vi slutade 2:a och Herrlaget vann :D Jag gick i helgen spiker (anfallare)! Räknade ut att senast jag hoppade såhär mycket var på Knallecupen.. för 3 år sedan!!! Vi kan väl säga att mina ben var en aning trötta på träningen igår;) Om jag ska utvärdera min egen insats så tycker jag att det gick helt okej! En aning ringrostig i servmottagning och försvar men man måste ju börja någonstans efter 1 års uppehåll. Nu kan det bara bli bättre, förhoppningsvis!;)
 
Igår red jag två pigga hästar! Aniston gick backträning i skogen och Cleo gick markarbete på banan. Bägge skötte sig fint trots att överskottsenergin från helgens vila speglade igenom. Idag tar min Syster han om ridningen av Aniston, som kommer bli markarbete på banan. Själv ska jag rida Cleo på banan när jag kommer hem ikväll efter kvällen volleybollträning. Sååå efter jobbet idag ska jag till gymmet och köra axel/arm/bröst-pass för att sedan åka hem och städa min lägenhet. Ikväll blir det volleyboll och som sagt efter det ska jag hem och rida. Dock ingen hoppträning idag utan idag får jag undervisa mig själv ;)
 
Övrigt i veckan är; Onsdag; Jobb, Backträning, Ridning och ev. mys med Becka
Torsdag; Jobb, Ridning, Kund, Volleyboll
Fredag; Jobb, Gym, Volleyboll, Ridning
Lördag: Ev. Tävling, Ridning, Kickoff
Söndag: Vila
 
Hoppas alla får en fin vecka !
 
KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0