Tisdag 25 september 2012 - Stressig Måndag!

Oj Oj.. Hann inte skriva igår eftersom mitt schema var ganska tajt!
 
Jobbade mellan 08.00 och 13.00. Efter det bar det av ut till halkbanan här i Halmstad för att köra min första körlektion med tungt släp. Att köra släp är ju inget nytt för mig men är ju än massa tekniska termer som man tydligen måste veta för att kunna köra tyngre släp. Puuhh ! Bara att bita ihop och sticka näsan i teoriboken och plugga! Menmen.. Körningen gick som en dans och jag har världens trevligaste körlärare ifrån Allbäcks körskola :)
 
När jag var färdig med körlektionen hade ju tyvärr inte mitt liv stannat upp under tiden jag varit där utan när jag plockade upp mobilen hade jag 3 missade samtal och 3 sms. Spenderade tiden då jag var på Maxi och fyllde på mitt kylskåp med att ringa och skriva tillbaka till alla fina personer som hört av sig(Packi jag har planerat att ringa dig ikväll, bli inte arg!) Och efter att ha sprungit runt och pratat om pojkvänner, kickoff och kärleksbeskymmer som jag sa min åsikt om och delade med halva Maxi fick jag mig en snabb powernap innan det var dax för träning. Var ett slitet lag på både herr och damsidan som genomförde gårdagens cirkelträning. Trots detta gjorde jag och Jessica nytt rekord på 27 minuter.. Härligt jobbat tjejen! Sen kan man tro att efter 2,5 timmes träning (30 min cirkelträning och 2 timmarboll) att min dag var färdig och att jag skulle hem, krypa ner i soffan och äta mat men Oooo Nej! Då satt jag mig i bilen och körde hem till Torup, slängde i mig mat och ridkläder för att åka upp till ridhuset med min häst. 21.20 sadlade jag på Cleo och genomförde ett intensivt pass på 30 min. Tusen Tack till Mamma som följde med som moraliskt stöd! När jag stod i regnet och lastade ut hästen vid 22.15 gick det inte upp för mig att jag INTE hade något liv utan att jag har alldeles för mycket liv;) Trillade i säng 23.30 och ålade mig ur den vid 06.00.
 
Liknade dag väntar idag! Jobb till 12.00. Efter det blir det gym, Arm/axel/bröst-pass :) Ska träffa Tilda efter det och visa henne min nya koja(lägenhet) Vi kan väl räkna ut att hon kommer säga att den är fin men hon kommer självklart inspektera min städning/disk och hitta något att klaga på;) 17.00 - 19.00 är det volleybollträning och efter det är det dax för min och Cleos första hoppträning på ca 2 månader. Ska bli spännande och se hur det går :)
 
Hoppas alla får en super fin dag !
 
KramKram // Emma
 
Jag är sååååå trött på att städa upp din skit! Är trött på att konstant bli påmind att du finns! Är trött på att slänga grej efter grej för att du inte hade vett nog att göra det själv! Slutsatsen är att allt du gör för mig är att göra mig trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0