Torsdag 13 september 2012 - Veckan, kaffedate och Bob

Oj Oj Oj.. Varit dålig på att uppdatera denna veckan men till mitt försvar har jag haft riktigt mycket att göra! Vi har galet mycket på kontoret och sen har jag haft PT-uppdrag, träning och hästar efter jag slutat här. Roligt att jag har och göra men denna veckan har det varit lite mycket måste jag erkänna! :S I Måndags tränade jag totalt 5 timmar, Tisdags 4 timmar, Onsdag 3 timmar och idag kommer vi komma upp på 4 igen.
 
Tisdagens träning med Aniston gick finfint! Det börjar verkligen bli häst av henne ;) Att vi krachade på terrängen i helgen kunde jag inte känna något av.
 
Igår jobbade jag lite extra för att röja bort lite på mitt skrivbord innan jag sprang vidare till ett mag/rygg-pass på gymmet för att sedan "trilla" ner i en mjuk fåtölj på expressohouse för att dricka kaffe med Meloo. Alltid lika roligt att fördriva tiden med att prata skit med dig Gumms ! :) Fick lära mig ett nytt uttryck(eller vad man ska kalla det); "You say you are a player, but I´m a coach";) Hoppas på fortsatta Onsdags-dater med dig Mellis! När jag kom hem till Torup väntade skog+klättring med hästarna. Aniston var pigg och glad och Cleo var helt övertaggad, med alla rätt! Första gången hon fått sig lite galopp i skogen på 4 veckor.
 
Idag är det jobb till kl 12.00 och sen susar jag och Goffi hem till Torup för att ta hand om hästarna. Bägge hästarna går pass på banan innan jag åker tillbaka till stan och tränar volleyboll. I helgen bär det av till Borås för att spela Knallecupen med laget! Ska bli riktigt roligt :D
 
Har skaffat mig ytterligare en pojkvän. Börjar bli ganska många nu men jaja, hoppas jag kan stå ut med en till. Den nya heter Bob och är det bästa som hänt mig. Det är min triggepunkts-boll som jag använt för att få ordning på mina revben. Rullar det på ALLT OCH ALLA nu! Är verkligen super bra! Har köpt min på Stadium för 65:-, rekommenderas starkt!
 
Ha de !
 
KramKram // Emma
 
Säg HEJ till Bob :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0