Torsdag 27 september 2012 - Hissa min vänner, familj och alla underbara människor...

 
Igår var det vilodag ifrån volleybollen. Trots detta var självklart inte schemat tomt! Jobbade mellan 8-12 för att sedan göra ett litet besök hos doktorn. Gjorde ett stick i fingret och fick reda på att mitt blodvärde var lika fint som vanligt :) När kallsvetten efter nålsticket lagt sig susade jag vidare till gymet och tränade mage/rygg och även lite rehab för mina revben. Måste säga att jag är riktigt nöjd med resultaten av rehaben. Känner knappt av revbenen överhuvudtaget och på köpet har jag fått finfina magmuskler och en rörligare överkropp. Tusen tack till Anna på AktivRehab i Halmstad för hjälpen :) 60min och lite extra träningvärk senare var det dax för fika med Line. Alltid roligt att träffa dig vännen!
 
Har varit mycket fika-dater det senaste. Kan bero på att det är "fika-tider" är dom ända tioderna jag har ledig just nu. Kul när man ringer till mig och frågar om jag har tid att ses och jag svarar; "Ska kolla i kalender! Hmm.. Har en lucka mellan 14.00 och 15.30 på Torsdag, eller en snabbfika på Onsdag 13.30-14.30?" Efter fikastunden  åkte jag hem till Torup, red Cleo i totalt ösregn(ingen glad Emma och ingen glad Cleo) men sen lastade vi in Aniston i transporten och åkte till ridhuset för att trimma henne lite granna. Super fin Aniston igår som som har har fått en super galopp, helt ifrån ingenstans! Misstänker att någon har tjuvridit henne?;) När detta var klart och alla hästarna var nattade la jag mig i fosterställning i duschen och ålade mig i säng! Sov som en prinsessa;)
 
Ska idag hissa min vänner som är en stor anledning till att jag orkar med allt jag håller på med. Betyder jätte mycket för mig att ni är intresserade av vad jag håller på med. Hoppas ni tar att jag ibland snöar in mig och pratar lite mycket volleyboll, träning och hästar men det är ni nog ganska vana vid;) Att bara få sitta ner och fika 1 timme med er ger mig jätte mycket energi! Det var till och med underhållande och bli tvingad till att gå en shoppingtur med dig Tildnis! ;) Blir jätte glad att veta att nästan alla mina vänner kommer närvara när vi ska gå ut och käka på min födelsedag nästa vecka. Ska självklart också hissa min familj som hjälper mig ruskigt mycket! Mamma som har suttit och huttrat i ridhuset i 3 kvällar i rad under tiden jag har ridit och min Syster som hjälper mig med motionen av hästarna i helgen då jag är i Danmark och spelar cup med volleybollen. Tusen Tack till alla underbara människor i mitt liv som gör det möjligt för mig att hålla på med dom 2 sakerna som jag älskar mest av allt :)
 
Idag ska jag på 45 min massage här på kontoret. Helt underbart! Slutar jobba kl 12.00 för att sedan först köpa ett par nya hörlurar(eftersom jag tappade mina gamla rak i ridbanans största vattenpöl igår när jag red Cleo) Sen ska jag till gymmet för att köra lite rehab för knä och ben. Sen blir det powernap och mat innan det är dax för volleybollträning. Ännu en spännande dag !
 
KramKram // Emma
Aniston :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0