Torsdag 6 september 2012 - Evil twin, behandling och hästledig!

Torsdag och snart helg, något som alltid känns roligt och härligt ! Gårdagen var som ni som läste igår vet fullbokad! Efter jobbet blev det 1 h gym, Benträning. Dax att öka på vikterna där då jag inte har någon träningvärk idag! Sen var det fika med Tilda som kom hem ifrån Singapore(?) i Tisdag. Hon hade mycket roligt att berätta, skönt att ha dig tillbaka i Sverige igen Gumms ! Blev en sväng i skogen med Aniston när jag kom hem till Torup och efter allt var färdigt i stallet spenderades kvällen med att prata häst och volleyboll med min kära familj(vi kan väl säga att detta inte är några ovanliga samtalsämnen)
 
Idag är dagen ganska lugn. Ska till Renée efter jobbet kl 12.30 och få lite behandling för min rygg. Inga större problem just nu men det behövs alltid en lite rundsmörjning. Blir stel i ryggen när jag sitter på jobbet och vill hålla detta i schack eftersom jag tidigare har haft problem med min rygg när jag spelat volleyboll. Efter behandlingen ska jag ta mig en sväng till gymmet där det kommer ske lite magträning. Sen blir det powernap i lägenheten innan det blir volleyboll mellan 17.00-19.30. Idag tar min Syster sig ett pass på Aniston och Cleo vilar sin sista dag, imorgon blir det skrittrunda :)
 
Igår på kvällen pratade jag med My brother from another mother and evil twin JennyPennyLain. Vi håller på att jobba lite granna på hennes kost och hon kommer att "rocka" mitt kostprogram, I know it! ;)
 
Ha en toppen dag !
 
Mvh // Emma
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0